Poučení spotřebitele
V případě vzniku sporu mezi advokátem a klientem, který se nachází v postavení spotřebitele, a nebude-li tento spor řešen dohodou těchto stran, je klient advokáta oprávněn předložit spor s advokátem k mimosoudnímu řešení pověřenému subjektu, kterým je dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, Česká advokátní komora, se sídlem Kaňkův palác, Národní 16, 110 00 Praha 1, IČO: 66000777, DIČ: CZ66000777
Návrh na zahájení mimosoudního řízení lze podat ve lhůtě 1 roku ode dne, kdy klient uplatnil své právo u advokáta poprvé.
Informace ohledně mimosoudního řešení sporů mezi klientem a advokátem, včetně formuláře návrhu na zahájení těchto řízení a jejich pravidel obsahuje internetová stránka pověřeného subjektu: www.cak.cz, https://www.cak.cz/pro-verejnost-detail.